კურსის მიზანია, ხელი შეუწყოს სტრატეგიული კომუნიკაციების საკითხებზე დაინტერესებული პირების ცოდნისა და შესაძლებელობების გაძლიერებას, ასევე საუკეთესო საერთაშორისო პრაქტიკის გაცნობას.
სასწავლო კურსის გავლის შემდეგ მონაწილეები საფუძვლიანად გაეცნობიან სტრატეგიული კომუნიკაციების არსს, მნიშვნელობას, მისი დაგეგმვისა და განხორციელების ძირითად მეთოდებს. კურსი მოიცავს მოწვეული ექსპერტის მიერ ჩატარებულ მასტერკლასს სტრატეგიული კომუნიკაციების თანამედროვე გამოწვევებსა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ.
კურსის მონაცემები
- მასალები 21
- ტესტები 10
- ხანგრძლივობა 8 კვირა
- ენა ქართული
- სერტიფიკატი კი
Curriculum
- 11 Sections
- 21 Lessons
- 8 Weeks
- SC_მოდული 1 – სტრატეგიული კომუნიკაციების ძირითადი არსი და პრინციპები3
- SC_მოდული 2 – საინფორმაციო გარემოს მახასიათებლები და ანალიზი3
- SC_მოდული 3 – ჰიბრიდული ომის საინფორმაციო ელემენტები3
- SC_მოდული 4 – ნარატივის მნიშვნელობა3
- SC_მოდული 5 – სამიზნე აუდიტორიის ანალიზი3
- SC_მოდული 6 – კრიზისის დროს კომუნიკაცია3
- SC_მოდული 7 – ციფრული კომუნიკაცია3
- SC_მოდული 8 – შედეგების გაზომვა და შეფასება3
- SC_მოდული 9 – OASIS მოდელი - საინფორმაციო კამპანია3
- SC_მოდული 10 – შემთხვევის ანალიზი/ Case Study3
- SC_ფინალური ტესტი1
